Marketing wirusowy i jego przykłady

Kategoria: Kategoria (pl-pl) Opublikowano: środa, 07, grudzień 2016 Super User Drukuj E-mail

Marketing wirusowy to rodzaj działań marketingowych polegających na zainicjowaniu pewnej sytuacji, w której potencjalni klienci sami będą rozpowszechniać między sobą informacje dotyczące firmy, usługi, czy też produktu. Najczęściej nie jest to konkretna informacja.

 

 

Budowa świadomości marki

Marketing wirusowy opiera się na budowaniu świadomości marki.

1) Nieznany wytwórcy mogą w ten sposób znaleźć zupełnie nowych klientów. Przykładem może być mały browar rzemieślniczy, który oferuje niewielką ilość produktu, ale o wysokiej jakości.

2) Firmie nie opłaca się stawiać na klasyczną reklamę, tym bardziej, że w stosunku do dużych koncernów jej szanse są małe.

3) Natomiast marketing wirusowy w takiej sytuacji jest najlepszą opcją, wystarczy oferować produkt o doskonałej jakości.

 

 

Odsłony: 178