Oreo i Super Bowle

Kategoria: Uncategorised Opublikowano: piątek, 10, czerwiec 2016 Super User Drukuj E-mail

 

To już niemal klasyk jeśli chodzi o Real Time Marketing, właśnie po działaniach Oreo w 2013 r. zrobiło się głośno o tej formie marketingu i wielu specjalistów od reklamy i wizerunku zaczęło doceniać taki sposób jego uprawiania.

 

Ciemność, widzę ciemność

Super Bowl to największe i najbardziej komercyjne wydarzenie w Stanach Zjednoczonych. Puchar footballu ogląda niemal cała Ameryka, nie dziwi, że firmy dosłownie zabijają się o możliwość wyemitowania swojej reklamy podczas tego ogromnego wydarzenia. Podczas Super Bowl w 2013 r. na stadionie nagle zapanowała zupełna ciemność w wyniku awarii prądu.

 

Nic nie widzisz? Zjed ciasteczko!

Już w kilka minut po tym jak ciemność okryła stadion na Tweeterze pojawił się wpis od Oreo, który polegał na bardzo prostym przekazie prezentującym rozświetlające noc ciasteczko, z napisem, że pomimo ciemności nadal można chrupać ciasteczka.

źródło zdjęcia: wired.com

Efekty i liczby

Efekt był taki, że w ciągu kilkunastu godzin tweete został przesłany dalej ponad 15 tysięcy razy, a 19 tysięcy osób polubiło post na Facebooku.

 

Odsłony: 1125