Samsung i Oscary

Kategoria: Uncategorised Opublikowano: piątek, 10, czerwiec 2016 Super User Drukuj E-mail

 

Ta akcja, to przykład niestandardowego zastosowania reklamy natywnej, wymyślony przez firmę Samsung. Podczas gali rozdania Oscarów w 2014 r., prowadzącą tą galę Ellen DeGeneres wykonała przy użyciu smartfona firmy Samsung selfie, na którym znalazło się wielu znanych aktorów. Zdjęcie obiegło świat, firma przeprowadziła akcję w sposób, którego wielu użytkowników internetu nie podejrzewało, że jest to reklama – więc wymóg natywności został spełniony. Cała Akcja kosztowała firmę Samsung 20 milionów dolarów. Dużo? 5,4 miliona retweetów chyba stanowi wystarczającą odpowiedź, zwłaszcza, że trzeba do tego dodać jeszcze polubienia na Facebooku.

źródło: www.komputerswiat.pl

 

Odsłony: 255