Adrian – polskie shockvertising

Kategoria: Uncategorised Opublikowano: piątek, 10, czerwiec 2016 Super User Drukuj E-mail

 

W Polsce zdecydowanym liderem w reklamie szokującej jest marka Adrian, która pod hasłem „Adrian kocha wszystkie kobiety” prezentowała znane kobiet uzależnione, niepełnosprawne, transseksualne. Mogliśmy również na ulicach naszych miast zobaczyć mężczyzn w pierwszych rajstopach dla mężczyzn. Szokowali, ale jednak zawsze byli pozytywnie odbierani przez społeczeństwo.

 


Byli, bowiem ostatnia reklama z kobietą na nagrobku i hasłem „Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą” okazała się być tą granicą obyczaju, której przekroczenia Polacy nie znieśli, w efekcie kampania została źle odebrana przez społeczeństwo. Mówimy jednak o Adriana, więc w zasadzie należy czekać tylko, aż zszokuje nas czymś nowym.

 

Odsłony: 1180