Benetton, niekwestionowany król shockvertisingu

Kategoria: Uncategorised Opublikowano: piątek, 10, czerwiec 2016 Super User Drukuj E-mail

Nie ma chyba na świecie osoby, która odważyłaby się zabrać tej marce odzieżowej tytułu króla reklamy szokującej. Reklamy Benettna opierają się na szokujących przekazach, do tej pory mogliśmy zobaczyć w nich więźniów skazanych na karę śmierci, księdza i zakonnice w namiętnym pocałunku, czy martwego serbskiego żołnierza. Wszystkie zdjęcia były prawdziwe, nie byli to aktorzy wynajmowanie przez firmę. Dodatkowo nigdy nie było na nich ubrań Benettona, a jedynie ich logo.

 

Dlaczego?

Według badań marki mając szeroki asortyment nie warto skupiać się na promocji określonych produktów, po drugie działając w 120 państwa nie można kreować kampanii do jednego państwa, należy myśleć szerzej – kierować ją do całego kręgu kulturowego.

                                                                                      źródło: www.wojtkowski.waw.pl

 

Odsłony: 1131